تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

لیست تالارهای پذیرایی و اطلاعات و گالری تصاویر و تورمجازی سه بعدی تالارهای پذیرایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

چگونه عاشق همسر خود باشیم؟


در تمام دوران زندگی مشترک خود عاشق همسر خود باشید، عاشقی یکی از خاص‌ترین و بزرگ‌ترین اتفاقات زندگی و تجربه‌ای هیجان‌انگیز هست که امروز در مرجع تخصصی تالار پذیرایی ایران، تالار وب برای شما در مورد آن صحبت می‌کنیم.

بسیاری از محققان معتقدند، فعالیت عصبی افرادی که به مدت طولانی عاشق بوده‌اند، شباهت زیادی با فعالیت عصبی افرادی دارد که تازه عاشق شده‌اند. بنابراین، عشق رمانتیک، می‌تواند در یک رابطه طولانی‌مدت حفظ شود و شما باید فقط راه چگونگی انجام آن را پیدا کنید.

 

 

 

در ادامه پنج نکته برای پایدار ماندن عشق  و دوست داشتن بی قید و شرط راخدمت شما بیان می‌نماییم.

۱سعی کنید همیشه قدردانی و احترام نسبت به همسر خود داشته باشید.

شما باید نیازهای عاطفی یکدیگر را برطرف نمایید، توجه فرمایید، این امر یکی از مهمترین ارکان یک رابطه عاطفی احساسی در، احساس آرامش کنید. روی عیب ها تمرکز نکنید و برای بخشیدن دنبال دلیل نباشید. فقط نشان دهید که اولویت یکدیگر هستید و واقعا از طریق اعمال، نه تنها کلمات او را مورد توجه قرار می دهید.

رفتار و کارهای شوهرتان را شایسته و مناسب بدانید و فرض کنید او تنها مرد جهان است. همچنین، شوهر باید همسر خود را پرورش دهد و فراموش نکند که او را با صبحانه در رختخواب، مناسبت های غیر منتظره و دسته گل های معطر هیجان زده کند. توجه داشته باشید بابت کوچکترین کارهایی که برای یکدیگر انجام می دهید قدردانی کنید. همیشه برای یکدیگر شگفتی بیافرینید و به یاد داشته باشید که اگر میخواهید با شما مثل یک ملکه رفتار شود، با شوهرتان مثل یک پادشاه رفتار کنید.

۲ارتباط برقرار کردن، گوش دادن و تفاهم.

در مورد کارها و فعالیت‌های خود، پرشور باشید. با هیجان در موردشان حرف بزنید. سوءتفاهم‌ها اجتناب‌ناپذیرند. باید یاد بگیرید چگونه به‌آرامی واکنش نشان دهید و هرگز حمله کلامی را شروع نکنید. توهین‌ها روابط را خرد می‌کنند و پس‌ازآن بازگرداندن درک و احترام سخت خواهد بود. برای حفظ یک رابطه خوب، شما نباید فقط به همسرتان گوش کنید، بلکه باید آنچه را که می‌شنوید درک کنید و در نظر بگیرید. حرف‌هایش را قطع نکنید، به یاد داشته باشید که هر کس حق دارد که نظر خود را داشته باشد و لزوماً نباید با شما همخوانی داشته باشد. هر بار که با مشکل مواجه شدید، به راه‌حلی که برای هردو نفر شما مناسب است، برسید، خودخواهی را کنار بگذارید. تعادل در یک رابطه مهم‌تر از احساسات شما است. اگر به احساسات یکدیگر صدمه زدید، رابطه را در اسرع وقت اصلاح کنید و اجازه ندهید خشم دیوار تلخی بین شما ایجاد کنید.

۳زمان‌هایی برای باهم بود اختصاص دهید.

گران‌ترین چیزی که می‌توانید به فرد دیگری بدهید وقت شماست. همیشه زمانی برای دو نفر، بگذارید که بتوانید از مشکلات درو شوید و به خود بپردازید. تعطیلات را با تصمیم‌گیری‌های مناسب برای بیرون رفتن بگذرانید. می‌توانید یک تقویم خاص با ایده‌های مختلف روزانه برای هرماه سال داشته باشید. علاوه بر این، هرزمانی که باهم هستید، در مورد مشکلات یا کار بحث نکنید، در مورد چیزهایی صحبت کنید که برای شما باعث تمرد اعصاب و آرامش می‌آورد.

۴لبخند بزنید و بخندید.

یک لبخند، می‌تواند ارتباط شمارا عمیق‌تر کند. برای اینکه بخندید و شاد بمانید نیاز به احساسات واضح و روشنی دارید. خنده، مواد شیمیایی برای شادی را آزاد می‌کند و استرس و تنش‌ها را به اسامی کاهش می‌دهد. بنابراین می‌تواند یک درمان برای خستگی، یکنواختی و تفکر منفی باشد.

جفری هال از دانشگاه کانزاس تحقیقاتی انجام داده است که نشان می‌دهد که خندیدن با همدیگر می‌تواند نشانه این باشد که شما در مسیر عشق ماندگار هستید. بنابراین، تا جایی که ممکن است برای ماندگاری عشقتان باهم بخندید.

۵کنجکاو و صریح باشید.

هنگامی‌که احساس یکنواختی می‌کنید، این شما هستید که به زندگی خود تازگی می‌دهید، رابطه شما روشن‌تر می‌شود. شما باید جهان، خودتان و دیگران را کشف کنید تا ارتباطات جدید را به ارمغان بیاورد. کارهایی را انجام دهید که قبلاً انجام نداده‌اید، با افراد جدید آشنا شوید، خلاق باشید! ازاین‌رو، عشقتان پایدار می‌ماند.

  • ۹۷/۰۵/۱۵
  • سیدعادل یعقوبی

ازدواج

تالار وب

همسرداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی