تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

تالار پذیرایی

لیست تالارهای پذیرایی و اطلاعات و گالری تصاویر و تورمجازی سه بعدی تالارهای پذیرایی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

همسرداری و آموزش نکات تخصصی در آن

در مورد آن چه برایتان مهم است با همسرتان صحبت کنید

  • هرچه شما صریح تر و روشن تر افکار، احساسات، نیازها و خواسته هایتان را با همسرتان در میان بگذارید، رابطه صمیمانه تری خواهید داشت.
  • بنابراین برای ایجاد رابطه صمیمانه، با همسرتان صحبت کنید و به وی کمک کنید تا شما را بهتر بشناسند.
  • توجه داشته باشید که اگر به همسر تان اجازه بدهید شما را بشناسد، بهتر می تواند برای رضای نگه داشتن و برآورده کردن نیازهایتان تلاش کند.
  • بنابراین این باور اشتباه را کنار بگذارید که همسرتان باید خودش ویژگی ها، حساسیت ها و نیازهای شما را بفهمد.

 

همسر داری

 

در تالار وب برای شما ۱۰ نکته برای تبدیل به بهترین همسر دنیا شدن را بیان می کنیم :

۱- به پیشرفت یکدیگر اهمیت دهید،  پیشرفت و ترقی همسرتان یکی از آرزوهای شما باشد، در حقیقت کسی که از این پیشرفت سود می‌برد شما هستید.

۲- خوش قول باشید، برای حرف‌ها و قول‌های خود ارزش قائل شوید و خود را در مقابل آنها مسوول بدانید، خوش‌قولی نشانه ای از احترام به خود و همسرتان  است.

۳- به شخصیت همسرتان احترام بگذارید، و حرمت یکدیگر را نزد خانواده و دوستان و … داشته باشید وهرگز در حضور دیگران به همدیگر بی حرمتی وبی احترامی نکنید.

۴- ارتباط کلامی و عاطفی خود را حفظ کنید، سعی کنید با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنید. صحبت کردن بهترین راه آگاهی از افکار و احساسات یگدیگر  می‌باشد.

۵- با یکدیگر مهربان باشید، همسرتان را جزئی از وجود خود بدانید، محسناتش را  درجمع خانوادگی یا دوستانه بازگو واز او تعریف کنید، برایش خوبی بخواهید و در راه کمک به همسرتان تمام تلاش خود را به کار ببرید. با مهربانی می‌توانید مالک قلب‌های یکدیگر باشید و رابطه ی گرم و صمیمی بر قرار کنید.

۶- محبت‌پذیر و قهر گریز باشید، منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکاراست. تلاش کنید که آیینه ی زندگیتان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.

۷- راستگو باشید، صداقت و راستی از بهترین سرمایه‌های زندگی مشترک است. هرگز نباید به دروغ و نیرنگ متوسل شوید حتی اگر حقیقت به نفع شما نباشد. فراموش نکنید که دروغ پایه‌های زندگی را سست می‌کند.

۸- محیط خانواده را با صفا کنید، فضای عاطفی خانواده باید چنان مطلوب و دوست داشتنی باشد که همسرتان در آن احساس رضایت خاطر کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.

۹- به ارزش‌های دینی اخلاقی و خانوادگی پایبند باشید، ارزش‌ها از ارکان و ستون‌های اصلی خانواده محسوب می‌شوند و مقید بودن به ارزش‌ها موجب دوام و استحکام خانواده می‌شود و اصالت آن را حفظ می‌کند.

۱۰- به نیازهای همسرتان توجه کنید، با داشتن رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می‌شوید تا همسرتان خواسته‌های خود را به راحتی بیان کند.

 

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • سیدعادل یعقوبی

همسرداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی